Esimesed sammud eluviiside muutmiseks

Esimesed sammud eluviiside muutmiseks võivad olla rasked! Ma tean seda tunnet! Kui soovite, et eluviiside ümberkujundamine oleks edukas, alustage allpoolloetletud 5 sammust ja seadke endale õige suund.

  1. samm: kirjutage üles oma eesmärk

Eesmärkide üleskirjutamine on esimene samm, mille peate astuma, kui soovite oma eluviise ümber kujundada. Eesmärgi kirjapanemine muudab selle reaalseks. Seadke teostatavad eesmärgid ja saate täpselt teada, mida soovite saavutada. Mida üksikasjalikumalt eesmärkidele lähenete, seda paremini on näha, mida te tegelikult soovite.

  1. samm: määrake tähtaeg

Kui tähtaega pole, siis saate lõdvestuda, ja teil pole kunagi kiireloomulisi eesmärke. Tehke endale selgeks, mida soovite saavutada, ja määrake kuupäev, mis ajaks soovite seda teha. Kas soovite 12 nädala pärast vähem kaaluda? Seejärel võtke kalender ja märkige seal ära 12. nädal. Võite isegi astuda sammu edasi ja märkida igaks nädalaks konkreetse kaalulangetamise eesmärgi. See on hirmutav ülesanne, kuid uskuge, see töötab.

  1. samm: plaan

Kui teil on kava, mida järgida, on oluline, et keskenduksite eluviisi muutmisele. Planeerimine kõrvaldab igasugused vabandused, mida teete ebatervisliku toidu valimisel ja mis võib teie eesmärkide saavutamist väga palju mõjutada. Kõige parem oleks, kui teil on eesmärkide saavutamiseks olemas programm, mis kirjeldab kõike, mida peate tegema, samuti toitumisplaan või juhis, mida peate kogu protsessi ajal jälgima. Plaan peaks olema kirja pandud ning realistlik ja saavutatav.

  1. samm: mõistke oma makrotoitainete- ja kalorivajadust

Enne, kui võite rasva kaotada ja paremasse vormi saada, peate teadma toitumise aluseid. Kui palju kaloreid te päevas vajate? Mis on makrotoitained? Kas teil on kalorite puudujääk? Kehakoostise muutmine langeb suures osas sellele, kas tarbite piisavalt kaloreid, et oleks kütet ja keha põletaks rasvu ühtlaselt ja püsivalt. Enne kui, mõtlete toidulisandite kasutamisele, peaksid toitumise põhitõed selged olema.

  1. samm: alustage kohe!

Kõige sagedam vabandus on alustamise edasilükkamine: „Alustan esmaspäeval”, kui tegelikult esmaspäeval ei muutu midagi! Kui soovite tõesti muutuda, siis alustage kohe täna. Kui olete täitnud sammud 1 kuni 4, peate tegutsema nüüd!