Puhas toitumine

„Puhas toitumine” on kõigi vormis naiste huulil igal hetkel, ja põhjusega! „Puhas toitumine” tuleneb ideest organismis kemikaalide sisaldust vähendada ning neid maksimaalselt kõrvaldada. See tähendab vähe või mitte üldse töödeldud / valmistoitu söömist ning ainult kõrge toiteväärtusega ja tervisliku toitu tarbimist. See ongi puhas söömine.

Kes soovivad süüa senisest veidi puhtamalt, neile oleme toonud siinjuures ära mõningaid näpunäiteid, mis aitavad selgitada, miks puhas söömine on teile kasulik…

KASUTAGE TOITU KÜTUSENA:

  • PUU- JA KÖÖGIVILJAD: Idee on süüa toitu, mida inimesed ei ole mingil viisil töödelnud. Ostke puu- ja köögivilja kohalikult taluturult, soovitatavalt mahekaupa, nii tagate kvaliteetse saadused ning toetate kohalikke talupidajaid!

TÖÖTLEMATA LIHA: Liha ei ole meie vaenlane. PUHAS liha on fantastiline valguallikas, mis loob kerge lihase ja annab täiskõhutunde pikemaks ajaks.

  • TERAVILJAD: Siin on mõeldud eeskätt täisteratooteid. Kõik teraviljad, nagu pruun riis, kinoa, rukkileib ja kaer on head valikuvõimalused. Proovige hoiduda saiast, pastast ja valgest riisist – pruun, töötlemata riis on kõige parem!
  • VALMISTOIDUD: Pelgalt seetõttu, et valmistoit võib pakendi kohaselt väidetavalt tervislik olla, ei tähenda, et see oleks hea valik. Paljude valmistoitude taga on nutikad turunduskampaaniad, mis üritavad meelitada inimesi neid tooteid ostma.
  • H20 on tee, mida valida: hoidke piisavat vedelikutaset kogu päeva. Selleks on parim vana hea vesi! Suurem osa supermarketist leitavatest jookidest on täis suhkrut, isegi mahlad! Parima mahla saate valmistada värskest toorainest kodus ise!

 

TÄIENDAVAD NÕUANDED, ET alustada:

  • TÜHJENDA KÜLMKAPP: Olgu, on aeg üle vaadata sahver ja külmkapp ning visata ära kõik halb. Kui vabanete kodus ebatervislikust toidust, muudab see teekonna veelgi lihtsamaks. Veenduge alati, et loete alati tooteinfot. Kõik tooted, mille mõnest koostisosast te ei saa aru või ei oska neid hääldada, visake ära.
  • TOODETE KASUTAMINE: asendage kõik ebatervislikud toiduained puhta toiduga. Hoidke külmkapis värsket puu- ja köögivilja, täisteratooteid ja kana või kala. Ostke tervislikke suupisteid. Pähklid on suurepärane valik, mida hoida nt kapis või käekotis.
  • PLAAN, PLAAN, PLAAN: puhtalt söömine on palju lihtsam, kui olete selleks korralikult valmistunud. Planeerige ette terve nädala menüü. Meile meeldib seda teha pühapäeval. Nädalamenüü muudab elu palju lihtsamaks, kui argipäeviti sees on toiduvalmistamise aeg piiratud.
  • OSTUNIMEKIRI: poodi minnes võtke kaasa ostunimekiri, mis hõlmab kõiki vajalikke toiduaineid eelnevalt planeeritud toidukordadeks. Samuti ärge unustage külmutatud köögi- või puuvilju. Need on suurepärane võimalus raha säästa, lisaks sobivad külmutatud puuviljad suurepäraselt smuutide valmistamiseks! Nimekirjast kinnipidamine aitab teil keskenduda ja on väiksem tõenäosus, et teie ostukorvi satuvad ebatervislikud maiustused, krõpsud jmt.
  • TIBUSAMMUL: puhas toitumine võib mõne inimese jaoks tähendada igapäevaste toitumisharjumuste kerget muutmist ning teiste jaoks eluviiside kardinaalset ümberkorraldamist. Olenemata sellest, kui kerge või raske see teie jaoks on, pidage meeles, et ka Rooma linna ei ehitatud ühe päevaga. Harjumusi on raske muuta ja kui te libastute, siis ärge muretsege. Lihtsalt valmistage järgmine toidukord puhtast toorainest.
  • PREMEERIGE END: Puhta toidu söömine ei tähenda, et peate vabanema kõikidest magusarõõmudest. Kaugel sellest, sest mõni puhas magustoit on sama hea (kui mitte parem) kui tavapärase suhkruga täidetud müslibatoon või energiapall. Rääkides šokolaadist, proovige meie šokolaadi-proteiinipalle